Pakettini saapui jo eilen, mutten sitä saanut haettua. Onneksi en hakenut, sillä tämä päivän piristys tuli tänään niin tarpeeseen. Olen sairaana, joka paikkaan särkee, kuume kiusaa ja päätä jyskyttää, olen yksin lasten kanssa kotona koko päivän ja yön kun mies on reissussa. Saatiin kuitenkin haettua paketti tänään postista ja minä täällä melkein itkua tihrustan kun tämä paketti oli niin ihana! Ihan hurjan suuri kiitos salaiselle ystävälleni!!

Aiheena oli lempiväri, ja jos jollekin tuli yllätyksenä, niin lempiväri on pinkki ;) Tämä on ihan täydellinen, pakkausta myöten! Katsokaa vaikka!!!


Ihanasta tylliin kääritystä, satiininauhalla ja höyhenillä koristellusta paketista löytyi:

* Muffinssikirja (Minulla ei ollut tätä! =))

* Väriin sopivia servettejä

* Kivoja kuviollisia muffinssivuokia, jotka olivat minulle ihan uusi tuttavuus

* pinkki sydän-piparimuotti, tätä tuleekin luultavasti heti joulupipareihin käytettyä, sillä vaikka omistan monen monta kymmentä muottia, hyvänmallisista sydänmuoteista on pulaa

* Suklaata aiheen mukaisissa väreissä, suffeli ja geisha, kuuluvat vielä kestosuosikkeihini

Ja vielä terveisiä parissakin kortissa!


Kiitos! Kiitos! Kiitos!!!