Huomenta!

Yhdeksäs luukku jo aukeaa, tässähän tulee vielä kiire jouluvalmistelujen kanssa!

Vaahtokarkkilumiukot

Tarvitset vaahtokarkkeja, grillitikkuja, eri värisiä pikeerejä ja mahdollisesti pakkaustarvikkeita

Helppoja mutta niin hauskoja, lasten suosikkeja!

Peppi Pitkätossu pitää kuusenriisumisjuhlat (Astrid  Lindgren)

...jatkoa eiliseltä

"... -Kukas sinä olet? Peppi sanoi.

-Minä olen Esa, poika sanoi -En minä... en minä koske mihinkään. Sitten hän lisäsi nopeasti: -Voisnkohan minä tulla ihan vähäksi aikaa lumilinnaan, jos lupaan etten varmasti syö mitään? Sanat livahtivat hänen suustaan ennen kuin hän ehti ajatella mitään. Hän kun halusi niin hartaasti päästä käymään lumilinnassa vaikka vain pienen hetken.

-Et ikinä, Peppi sanoi.

Niin, juuri tätähän Esa oli odottanutkin. Pala hänen kurkussaan tuntui nyt vieläkin isommalta, jos se nyt enää oli mahdollista.

- Et takuulla saa tulla lumilinnaan, jos lupaat ettet syö mitään, Peppi sanoi. -Mutta jos lupaat syödä enemmän kuin kukaan muu, niin tervetuloa!..."